Monday, July 11, 2011

Pengubahsuaian bangunan Kolej Komuniti Batu Pahat

Kolej Komuniti Batu Pahat sedang dalam proses pengubahsuaian. Bangunan premis Kolej Komuniti Batu Pahat terletak di
Jalan EH 1, Evergreen Height,
83000 Batu Pahat, Johor Darul Takzim
Tel: 07-428 4403, 07-428 4410
Fax: 07-428 4420

Kedudukan Kolej lebih kurang 5km daripada bulatan Simpang Rantai(bulatan terbesar di Batu Pahat)menghala ke Pontian, bersebelahan dengan Banang Golf.

Kolej Komuniti Batu Pahat akan memulakan sesi pengajiannya pada bulan Januari 2012. Kursus yang ditawarkan ialah
1. Sijil Modular Penyejukan dan Penyamanan Udara (SMK PPU)
2. Sijil Modular Elektrik (SMK ELEKTRIK) dan
3. Program Latihan 1 Malaysia (Latihan 1 M)

6 comments:

  1. Salam.. Saya ingin bertanya,
    Kursus 1 Malaysia untuk Kecantikan ada tak dijalankan di Kolej ini? Terimakasih
    drp Rohana Mohamad

    ReplyDelete
  2. salam..sy berminat utk mengikuti kursus 1 malaysia dalam bidang IT..harap tuan dapat memberikan maklumat tentang kursus 1 malaysia ni..

    selain itu, tunang saya baru menamatkan pengajian di UKM dan mencari pekerjaan. bagaimana hendak memohon kerja di kolej komuniti batu pahat? memandangkan dia tiada tiada pengalaman bekerja dalam bidang profesional dan juga keadaan zaman sekarang yg susah mendapatkan pekerjaan dia tidak memilih apa saje jenis kerja, walaupun kerani dgn kelulusan SPM/STPM bertaraf kontrak sekalipun. oleh itu saya berharap tuan dapat membantu kami. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  3. as salam....boleh tak kalau saya daftar nama saya di kolej komuniti batu pahat tetapi saya pergi ke kolej komuniti yang lain kerana kolej komuniti di batu pahat tiada bidang yang ingin saya mohon.....harap pihak tuan dapat membalasnya dengan segera...

    ReplyDelete
  4. askum boleh tak kolej komuniti bukit beruang tukar kolej komuniti batu pahat ? sila pm

    ReplyDelete
  5. salam, nak tanya kolej komuniti batu pahat ada jalankan kursus penduk seperti kolej kominiti tanjung piai tak?

    ReplyDelete
  6. salam,sy berminat utk mengajar dikolej ini,macamana caranya?

    ReplyDelete